İade Politikamız
Wokimall’da iade kolaydır!
Wokimall’da satın aldığınız ürünleri severek kullanmanız bizim için çok önemli. Yine de alışverişinizin çeşitli sebeplerle beklentinizi karşılamadığı durumlarda wokipazari.com’den aldığınız ürünleri kolaylıkla iade edebilirsiniz.
Wokimall’da yapılan alışverişlerde mazeretsiz 14 gün içinde iade hakkınız bulunmaktadır.
İade süreci nasıl işler?
İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, ürünün ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. Ürün tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile getirilmelidir. İadesine engel bir durum yok ise ürünlerinizi Wokimall şirket merkezimizle iletişime geçerek iade işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
İade ve değişim işlemleri için ürün alışverişinde cep telefonunuza gönderilmiş olan e-Arşiv fatura bilgilerini sunmanız gerekmektedir. Fatura bilgilerinize ulaşamadığınız durumlarda + 0212 664 00 06 numaralı telefondan yardım alabilirsiniz.
İnternet üzerinden yaptığınız alışverişlerinizde ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde fikrinizi değiştirebilirsiniz.
İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, ürünün ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. Ürünler tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile geri gönderilmelidir.
İadesine engel bir durum yok ise ürünlerinizi kolayca iade etmek için web sitemizden üye girişi yaparak “Kolay İade” butonuna tıklamanız ve adımları takip etmeniz yeterlidir. Dilerseniz iade talebinizi + 0212 664 00 06 numaralı Müşteri İletişim Merkezi temsilcilerimize de iletebilirsiniz. İade gönderinizin hangi kargo ile yapılacağı Kolay İade adımlarında siparişinize özel olarak belirtilir. Eğer siparişinizi MNG Kargo ile bize iade etmeniz gerekiyorsa size en yakın MNG Kargo şubesine iade kodunuzla teslim edebilirisiniz. Bunun dışındaki anlaşmalı kargo firmalarınız iade gönderinizi almak için adresinize gelmektedir.
Üye girişi yapmadan yapılan alışverişlerinizde ise iade talebi oluşturmak için Müşteri İletişim Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.
**İnternet alışverişlerinizde ürünün hasarlı veya eksik teslim edilmesi durumunda iadenizi sadece internet sitesi üzerinden yapabilirsiniz.
Önemli Bilgilendirme
Eğer ürünün faturası bir şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için o şirketin iade faturası (irsaliyeli fatura) düzenlemiş olması zorunludur. İade faturası düzenlenmemişse ürün iade alınamaz.
Sezonluk ve teşhir ürünleri bu kapsamda değildir. Herhangi bir kampanya koşuluna bağlı olarak indirim uygulanmış alışverişlerde iade talep edilmesi durumunda, kampanya koşulunu bağlı kazandığı indirimler düşülerek iade yapılmaktadır.
Ayıplı olan tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler ise alttaki ürünler için yapılamamaktadır:
- Kullanılmış veya yıkanmış tüm ürünler
- Tekrar satılabilme kabiliyetini yitirmiş ürünler
- Jelatin ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar
İade Politikamız gereği, internetten alışverişlerde cayma hakkı kullanımı 6502 sayılı Kanun ve 29188 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca uygulanmaktadır.
İptal
Yalnızca kargoya teslim edilmeyen siparişlerin iptal işlemi gerçekleştirilebilmektedir. İptal işlemleri için “Yardım” butonuna tıklayarak “Yeni Bildirim” sekmesinden bize yazılı olarak bilgi verebilir ya da + 0212 664 00 06 üzerinden Müşteri İletişim Merkezimizi arayabilirsiniz.
Kargoya teslim edilen siparişlerde iptal işlemi yapılamamaktadır.
Paketiniz size ulaştığında iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.